בפרק הזה אני מציג את השדרוגים האחרונים שעשיתי על ה-BMW M2 G87 שלי. עם הרבה פיבר פחמן חדש, ניכרת שיפור משמעותי בעיצוב ובביצועים של הרכב. בואו נצלול לתוך הפרטים!
הקדמה לשדרוגים
שדרוגים לרכב הם לא רק דרך לשפר את הביצועים, אלא גם הזדמנות להפוך את הרכב לייחודי יותר. במיוחד כשמדובר ב-BMW M2 G87, כל שדרוג מוסיף לא רק עוצמה אלא גם אלמנט של סגנון. במהלך השדרוגים האחרונים שלי, התמקדתי בחומרים איכותיים כמו פיבר פחמן, שידועים בקלותם ובכוחם.
התקנת הספליטר מפיבר פחמן
הספליטר מפיבר פחמן הוא אחד השדרוגים הראשונים שביצעתי. ההתקנה היא פשוטה מאוד, ואפשר לבצע אותה ללא צורך בכלים מיוחדים. אני ממליץ להתחיל בהסרת המגן הקדמי – זה מקל על העבודה, למרות שלא חובה. הספליטר מתאימים למקום בצורה מושלמת, והכי טוב, כל החומרים הדרושים כבר כלולים.
התקנת הדיפיוזר מפיבר פחמן
לאחר שהספליטר הותקן, הגיע הזמן להחליף את הדיפיוזר. הדיפיוזר החדש הוא אחד מהשדרוגים המשמעותיים ביותר. הוא לא רק מוסיף לסגנון של הרכב, אלא גם משפר את האווירודינמיות. ההתקנה שלו קלה אף יותר מהספליטר, כיוון שהדיפיוזר החדש מתממשק עם כל הקליפים הקיימים.
שדרוגים נוספים שביצענו
לאחר התקנת הספליטר והדיפיוזר, החלטתי להוסיף עוד כמה שדרוגים. המסגרת התקציבית שלנו הייתה סביב $75,000, וכבר הוצאנו כ-$69,500. הוספנו גם את הסקירט האחורי והקדמי, שהוסיפו לעיצוב הכללי של הרכב. השדרוגים הללו לא רק שיפרו את המראה אלא גם תרמו לשיפור הביצועים.
המסגרת התקציבית לשדרוגים
כשהתחלתי בתהליך השדרוגים, קבעתי מסגרת תקציבית ברורה. הוצאות על שדרוגים יכולות להתפשט במהירות, ולכן חשוב לעקוב אחרי כל הוצאה. לדוגמה, הספליטר עלה $1,650, והדיפיוזר $2,250. נכון לעכשיו, יש לי תקציב של $5,450 שנשאר לי, ואני מתכנן להשתמש בו לשדרוגים נוספים.
החלפת רכיבי פנים מפיבר פחמן
לאחר שדרוג החיצוני, החלטתי להתמקד גם בפנים הרכב. רכיבי פנים מפיבר פחמן יכולים לשדרג את התחושה הכללית של הרכב. החלפתי את הקונסולה המרכזית והוספתי כמה פריטים נוספים. ההתקנה הייתה פשוטה, וההבדל במראה הוא משמעותי. זהו שינוי קטן אך בעל השפעה גדולה על חוויית הנסיעה.
הגרלה ב-Vero
הגרלה היא דרך מעולה להתחבר לקהל שלכם וליצור מעורבות. אני מתלהב להציע לכם הזדמנות לזכות בפרס מדהים! כל מה שצריך לעשות זה לעקוב אחרי החשבון שלי ב-Vero ולהגיב לפוסט מסוים. זה כל כך פשוט! הגרלה זו תאפשר לכם להגיע לביקור שלי ביוטה, לנסוע באחד מהרכבים שלי וליהנות מחוויה בלתי נשכחת.
שדרוגים נוספים אפשריים
לאחר שהוספנו את רכיבי הפחמן החיצוניים, יש לנו עדיין הרבה שדרוגים אפשריים להוסיף. התקציב שלנו עומד על כ-$5,000, ואני שוקל מה לעשות עם זה. האם נלך על שדרוגי גלגלים? או אולי נבחר ב-wrap חדש לרכב? כל אפשרות תוסיף לסגנון ולביצועים של ה-M2 שלנו.
- שדרוגי גלגלים: שינוי הגלגלים יכול לשדרג את המראה ואת הביצועים.
- חבילת פחמן נוספת: יש עוד רכיבים מפחמן שיכולים לשדרג את המראה הפנימי והחיצוני.
- שדרוגי כוח: חשיבה על שדרוג מנוע או מערכת פליטה יכולה להביא לביצועים טובים יותר.
ההתקנה של רכיבי הפנים
כשהגענו לשדרוג רכיבי הפנים, ההתקנה הייתה קלה ומהירה. חשוב לשים לב כיצד לפרק את החלקים הקיימים. ברגע שהחלקים המיועדים כבר הגיעו, פשוט החלפתי אותם, וההבדל היה מדהים! זהו שינוי קטן, אך הוא משמעותי מאוד לחוויית הנסיעה.
מה קורה עם ה-Koenigsegg?
ה-Koenigsegg שלי עברה כמה תלאות לאחרונה. לאחר שהרכב נשלח ל-Manhattan Motorcars, גילינו שהמנוע מתחיל לפעול לא כשורה. זה לא היה נעים, אבל זה חלק מהחיים עם רכבים כאלה. הרכב עכשיו נמצא ב-Los Angeles, שם הם עובדים על תיקון הבעיות.
- רגולטור דלק: יש צורך להחליף את הרגולטור דלק.
- דליפת ואקום: זה משהו נוסף שצריך לתקן.
- שירות שנתי: הרכב גם זקוק לשירות שנתי שיכול להבטיח שהכל עובד כמו שצריך.
המחשבות שלי על מכירת ה-Koenigsegg
מכירת ה-Koenigsegg היא החלטה קשה מאוד. זה רכב שמסמל עבורי הרבה מעבר לרכב רגיל. הוא מייצג את המסע שלי ביוטיוב, את החלומות שלי ואת ההשקעה שלי בתחום הרכב. אני שוקל את כל האפשרויות, אבל מכירתו לא תהיה קלה. האם אני יכול להיפרד ממנו? זה לא פשוט כמו שזה נשמע.
ה-Koenigsegg היא לא רק מכונית, היא חלק מהזהות שלי. היא מייצגת את ההצלחה שלי ואת החלומות שהגשמתי. בעבורי, מכירתה תהיה כמו להיפרד מחלום. אני יודע שזה לא יהיה קל, אבל לפעמים צריך לחשוב על העתיד.